Termeni și condiții

Producător:

 

"manazer”

Natalia Blazová

Giftio s.r.o.

Ľudovíta Stárka 2843

91105 Trenčín

 

Email: info@giftio.ro

 

Termeni și condiții generale

Prezentele Termeni și condiții generale de afaceri ("Termeni și condiții”) ale Giftio s.r.o., cu sediul social la Ľudovíta Stárka 2843, 91105 Trenčín, ID nr. 44756968, înregistrată în Registrul Comerțului de pe lângă Tribunalul districtual din Trenčín. Section sro , număr de inserție: 21623/R, e-mail info@giftio.ro, număr de telefon 731 320 162,("Noi” sau "Vânzătorul”) reglementează în conformitate cu dispozițiile § 1751 alineatul 1 din Legea nr. 89/2012 Coll, Codul civil, cu modificările ulterioare ("Codul civil”), drepturile și obligațiile reciproce ale Dumneavoastră, în calitate de cumpărători, și ale Noastre, în calitate de vânzători, care decurg în legătură cu sau în temeiul unui contract de cumpărare ("Contractul”) încheiat prin intermediul E-shop-ului de pe site-ul www.giftio.ro.  

Toate informațiile privind prelucrarea datelor dumneavoastră cu caracter personal sunt cuprinse în Politica de prelucrare a datelor cu caracter personal, care poate fi găsită aici https://www.giftio.ro/clanky/podminky-ochrany-osobnich-udaju/.

Prevederile acestor Termeni și condiții fac parte integrantă din Contract. Contractul și Termenii și condițiile sunt în limba cehă. Putem modifica sau completa unilateral Termenii și condițiile. Această dispoziție nu afectează drepturile și obligațiile apărute în timpul perioadei de valabilitate a versiunii anterioare a Condițiilor.

După cum știți, noi comunicăm în principal la distanță. Prin urmare, Acordul nostru este, de asemenea, supus utilizării mijloacelor de comunicare la distanță care ne permit să convenim între noi fără prezența fizică simultană a noastră și a dumneavoastră, iar Acordul este astfel încheiat la distanță în mediul E-shop, prin interfața site-ului web ("Interfața web E-shop”).

Dacă orice parte a Termenilor contrazice ceea ce am convenit de comun acord ca parte a procesului de achiziționare a Dumneavoastră pe E-shop-ul nostru, acel acord particular va prevala asupra Termenilor.

1. Câteva definiții

1.1 Prețeste suma de bani pe care o veți plăti pentru Bunuri;

1.2 Prețul expedierii este suma de bani pe care o veți plăti pentru livrarea Bunurilor, inclusiv costul ambalării acestora;

1.3. Prețul total este suma dintre Preț și Prețul pentru transport;

1.4. TVA este taxa pe valoarea adăugată conform legislației aplicabile;

.

1.5. Factura este un document fiscal emis în conformitate cu Legea taxei pe valoarea adăugată pentru Prețul total;

1.6. O Comandă este propunerea Dumneavoastră obligatorie de a încheia un Contract pentru achiziționarea de Bunuri cu Noi;

1.7. Contul de utilizator este un cont creat pe baza informațiilor furnizate de Dumneavoastră, care permite stocarea datelor introduse și păstrarea istoricului Bunurilor comandate și al Contractelor încheiate;

1.8.

1.9. Bunurile sunt orice puteți achiziționa de pe E-shop. 

2. DISPOZIȚII ȘI CONDIȚII GENERALE

2.1. Cumpărarea de Bunuri este posibilă numai prin interfața web a E-shop-ului.

2.2. La achiziționarea Bunurilor, este responsabilitatea Dumneavoastră să ne furnizați toate informațiile în mod corect și veridic. Prin urmare, vom considera că informațiile pe care ni le-ați furnizat în Comandă sunt corecte și adevărate.  

2.3. De asemenea, oferim acces la recenzii ale Bunurilor făcute de alți consumatori pe E-Shop-ul nostru. Asigurăm și controlăm autenticitatea acestor recenzii prin legarea recenziilor la comenzi specifice, astfel încât să putem vedea ID-ul comenzii legate pentru fiecare recenzie în sistemul nostru intern și să putem verifica și dovedi că recenzia provine de la un consumator real.

3. TERMINAREA CONTRACTULUI

3.1. Un contract cu Noi poate fi încheiat numai în limba cehă.

3.2.Contractul este încheiat la distanță prin intermediul E-shop-ului, costurile utilizării mijloacelor de comunicare la distanță fiind suportate de Dumneavoastră. Cu toate acestea, aceste costuri nu diferă în niciun fel de tariful de bază pe care îl plătiți pentru utilizarea acestor mijloace (adică în special pentru accesul la internet), astfel încât nu trebuie să vă așteptați la costuri suplimentare percepute de Noi peste Prețul total. Prin transmiterea unei Comenzi, sunteți de acord cu utilizarea de către Noi a facilităților de comunicare la distanță.  

3.3.Pentru ca Noi să încheiem Contractul, trebuie să creați o Comandă pe E-shop. Această propunere trebuie să includă următoarele informații:

a) informații despre Bunurile pe care le achiziționați (pe E-Shop indicați Bunurile pe care sunteți interesat să le achiziționați făcând clic pe butonul "Adăugați la coș”);

b) Informații despre prețul, prețul de expediere, metoda de plată a prețului total și metoda de livrare dorită a Bunurilor; aceste informații vor fi introduse în procesul de creare a comenzii în cadrul interfeței de utilizator a E-shop-ului, iar informațiile despre prețul, prețul de expediere și prețul total vor fi furnizate automat în funcție de Bunurile, metoda de livrare și de plată pe care le-ați selectat;

c) Datele dumneavoastră de identificare și de contact utilizate pentru livrarea Bunurilor, în special numele, prenumele, adresa de livrare, numărul de telefon și adresa de e-mail.

3.4. În timpul creării Comenzii, Clientul poate modifica și verifica datele până la finalizarea acesteia. Odată ce verificarea a fost efectuată prin apăsarea butonului "Comandă cu obligație de plată”, Comanda va fi finalizată. Cu toate acestea, înainte de a apăsa butonul, trebuie să confirmați că ați citit și sunteți de acord cu acești Termeni și condiții, în caz contrar nu veți putea finaliza Comanda. Caseta de selectare este utilizată pentru confirmare și acceptare. După apăsarea butonului "Comandă cu obligație de plată”, toate informațiile completate ne vor fi trimise direct. 

3.5 Comanda dvs. va fi confirmată cât mai curând posibil după ce ne-a fost livrată printr-un mesaj trimis la adresa dvs. de e-mail introdusă în Comandă. Confirmarea va include un rezumat al Comenzii și aceste Condiții ca atașament la mesajul de e-mail. Termenii și condițiile în vigoare la data comenzii, adică așa cum sunt atașate ca anexă la mesajul de confirmare, fac parte integrantă din contract. Confirmarea Comenzii constituie încheierea Contractului între Noi și Dumneavoastră.

3.6.  Pot exista situații în care Noi nu vă putem confirma o Comandă. Aceasta include situații în care Bunurile nu sunt disponibile sau în care comandați mai multe Bunuri decât este permis de către Noi. Cu toate acestea, vă vom furniza întotdeauna informații cu privire la numărul maxim de Bunuri în avans în cadrul E-shop-ului și acesta nu ar trebui să vă surprindă. În cazul în care există vreun motiv pentru care nu putem confirma Comanda, vă vom contacta și vă vom trimite o ofertă de a încheia un Contract într-o formă modificată în comparație cu Comanda. Într-un astfel de caz, Contractul este încheiat în momentul în care confirmați oferta Noastră.  

3.7. În cazul în care în E-shop sau în Comandă este indicat un Preț în mod evident incorect, nu suntem obligați să vă furnizăm Bunurile la acel Preț, chiar dacă ați primit confirmarea Comenzii și, prin urmare, Contractul a fost încheiat. În o astfel de situație, vă vom contacta imediat și vă vom trimite o ofertă de a încheia un nou Contract în o formă modificată față de Comandă. Într-un astfel de caz, noul Contract va fi încheiat în momentul în care confirmați oferta Noastră. O eroare aparentă în Preț este considerată a fi, de exemplu, o situație în care Prețul nu corespunde prețului obișnuit la alți comercianți cu amănuntul sau o cifră lipsă sau lipsă.

3.8. În cazul în care Contractul este încheiat, sunteți obligat să plătiți Prețul total.

3.9. Dacă ați creat un Cont de utilizator, puteți plasa o Comandă prin intermediul acestuia. Cu toate acestea, chiar și într-un astfel de caz, sunteți obligat să verificați acuratețea, veridicitatea și integralitatea datelor precompletate. Cu toate acestea, metoda de creare a unei Comenzi este identică cu cea a unui cumpărător fără Cont de utilizator, dar avantajul este că nu este necesar să completați datele dvs. de identificare în mod repetat.

3.10. În unele cazuri vă permitem să beneficiați de o reducere la achiziționarea de Bunuri. Pentru ca reducerea să fie acordată, trebuie să completați detaliile reducerii în câmpul prestabilit din cadrul propunerii de Comandă. Dacă faceți acest lucru, Bunurile vă vor fi furnizate cu o reducere.

4. CONTACT DE UTILIZATOR

4.1. Puteți accesa Contul dvs. de utilizator pe baza înregistrării dvs. în E-shop. 

4.2. Când vă înregistrați pentru un Cont de utilizator, este responsabilitatea dumneavoastră să furnizați toate informațiile pe care le introduceți în mod corect și veridic și să le actualizați dacă acestea se modifică. 

4.3. Accesul la Contul de utilizator este securizat de un nume de utilizator și o parolă. Este responsabilitatea Dumneavoastră să păstrați confidențialitatea cu privire la aceste detalii de acces și să nu furnizați aceste detalii nimănui. În cazul în care acestea sunt utilizate în mod abuziv, nu vom fi responsabili.  

4.4.  Contul dvs. de utilizator este personal și, prin urmare, nu aveți dreptul de a permite terților să îl utilizeze.

4.5.  Vă putem anula contul de utilizator, în special dacă vă încălcați obligațiile care vă revin în temeiul Acordului.

4.6.  Contul dumneavoastră de utilizator poate să nu fie disponibil 24 de ore din 24, în special în ceea ce privește întreținerea necesară a hardware-ului și software-ului.

5. PREȚUL ȘI TERMENII DE PLATĂ, ELIBERAREA DREPTURILOR DE PROPRIETATE

5.1. Prețul este întotdeauna indicat în cadrul E-shop-ului, în Propunerea de comandă și, desigur, în Contract. În cazul unei discrepanțe între Prețul indicat pentru Bunuri în E-shop și Prețul indicat în Propunerea de comandă, se aplică Prețul indicat în Propunerea de comandă și este întotdeauna identic cu prețul din Contract. Prețul pentru transport sau condițiile în care transportul este gratuit vor fi, de asemenea, menționate în cadrul Propunerii de comandă.  

5.2. Prețul total este indicat inclusiv TVA, inclusiv orice taxe prevăzute de lege. 

5.3. Plata Prețului total vă va fi solicitată după încheierea Contractului și înainte de livrarea Bunurilor. Puteți plăti Prețul total prin următoarele metode:

a) Prin transfer bancar. Vă vom trimite informațiile pentru efectuarea plății în confirmarea Comenzii. În cazul plății prin transfer bancar, Prețul Total este plătibil în termen de 7 zile calendaristice

.

b) Card online. În acest caz, plata se face prin intermediul gateway-ului de plată Comgate, iar plata este supusă termenilor și condițiilor gateway-ului de plată respectiv. Ajutor și mai multe informații sunt disponibile la: https://help.comgate.cz/v1/docs/cs/platby-kartou  .În cazul plății prin card online, Prețul total este plătibil imediat.

Detalii de contact pentru ComGate Payments, a.s., inclusiv numărul de telefon și adresa de e-mail pentru orice reclamații sau întrebări privind plata:
ComGate Payments, a.s.
Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové
E-mail: platby-podpora@comgate.cz
Tel: +420 228 224 267

c) Livrare. În acest caz, plata se va face la livrarea bunurilor contra livrării bunurilor. În cazul plății în numerar la livrare, prețul total se plătește la primirea Bunurilor.

 

5.4. Factura va fi emisă în formă electronică la plata Prețului total și va fi trimisă la adresa dumneavoastră de e-mail. Factura va fi disponibilă și în contul dumneavoastră de utilizator.

5.5 Proprietatea Bunurilor vă va fi transferată numai după ce ați plătit Prețul total și ați acceptat Bunurile. În cazul plății prin transfer bancar, Prețul total este plătit prin creditarea contului nostru, în alte cazuri este plătit la momentul plății.

6. LIVRAREA MĂRFURILOR, TRANSFERUL DAUNELOR LA BUNURI

6.1. Mărfurile vă vor fi livrate în termen de 7 zile prin metoda aleasă de dumneavoastră, prin care puteți alege din următoarele opțiuni:

a) Colectare personală la punctele de vânzare ale Balíkovna;

b) Delivery by 123 courier;

6.2. Mărfurile pot fi livrate în Republica Cehă și Republica Slovacă.

6.3. Tempul de livrare a Bunurilor depinde întotdeauna de disponibilitatea acestora și de metoda de livrare și plată aleasă. Termenul estimat de livrare a Bunurilor vă va fi comunicat în confirmarea comenzii. Timpul menționat în acești Termeni este doar indicativ și poate diferi de timpul real de livrare. În cazul ridicării personale la sediul nostru, vă vom informa întotdeauna cu privire la posibilitatea de a ridica Bunurile prin e-mail și sms.

6.4. La primirea Bunurilor de la Transportator, este responsabilitatea Dumneavoastră să verificați integritatea ambalajului Bunurilor și, în cazul unor defecte, să notificați imediat Transportatorul și pe Noi. În cazul în care există un defect în ambalaj care indică falsificarea și intrarea în expediere, nu este responsabilitatea Dumneavoastră să acceptați Bunurile de la Transportator.  

6.5. În cazul în care Dumneavoastră vă încălcați obligația de a prelua Bunurile, cu excepția cazului prevăzut la clauza 6.4 din Condiții, acest lucru nu va duce la o încălcare a obligației Noastre de a Vă livra Bunurile. În același timp, neacceptarea de către Dumneavoastră a Bunurilor nu va constitui o repudiere a Contractului dintre Noi și Dumneavoastră. Cu toate acestea, într-un astfel de caz, vom avea dreptul de a ne retrage din Contract pe baza încălcării semnificative a Contractului de către dumneavoastră sau de a depozita Bunurile. Dacă decidem să ne retragem din Contract, retragerea va intra în vigoare în ziua în care vă transmitem retragerea. Retragerea din Contract nu afectează dreptul la plata Prețului pentru transport sau dreptul la despăgubiri pentru daune, dacă este cazul.

6.6. Dacă, din motive care decurg din partea Dumneavoastră, Bunurile sunt livrate în mod repetat sau într-un mod diferit de cel convenit în Contract, este responsabilitatea Dumneavoastră să ne rambursați costurile acestei livrări repetate. Detaliile de plată pentru achitarea acestor costuri vor fi trimise la adresa Dumneavoastră de e-mail stabilită în Contract și sunt plătibile în termen de 7 zile de la primirea e-mailului.

6.7. Niciun risc de deteriorare a Bunurilor nu vă este transferat în momentul în care acceptați livrarea Bunurilor. În cazul în care nu preluați Bunurile, cu excepția cazului în care se aplică clauza 6.4 din Condiții, riscul de deteriorare a Bunurilor vă va fi transferat în momentul în care ați avut posibilitatea de a prelua Bunurile, dar, din motive imputabile dumneavoastră, nu ați preluat Bunurile. Trecerea riscului de deteriorare a Bunurilor înseamnă că din acel moment suportați toate consecințele legate de pierderea, distrugerea, deteriorarea sau orice deteriorare a Bunurilor.

6.8. În cazul în care Bunurile nu au fost listate ca fiind în stoc în E-shop și a fost dată o perioadă indicativă de disponibilitate, vă vom informa întotdeauna în cazul:

a) eșec extraordinar în producția Bunurilor și vă vom spune întotdeauna noua perioadă preconizată de disponibilitate sau informația că Bunurile nu pot fi livrate;

b)  o întârziere în livrarea Bunurilor de la Furnizorul nostru și vă vom comunica întotdeauna noua perioadă de livrare preconizată.

7. DREPTURI DE RESPONSABILITATE

7.1. Garantim că, la momentul transferului riscului de deteriorare a Bunurilor în conformitate cu clauza 6.7 din Condiții, Bunurile sunt lipsite de defecte, în special că Bunurile:

a) este conform cu descrierea, tipul și cantitatea convenite, precum și cu calitatea, funcționalitatea, compatibilitatea, interoperabilitatea și alte caracteristici convenite;

b) este adecvat scopului pentru care îl solicitați și cu care suntem de acord;

c) este furnizat cu accesoriile și instrucțiunile de utilizare convenite, inclusiv instrucțiunile de asamblare sau instalare;

d) este adecvat scopului pentru care bunurile de acest tip sunt utilizate de obicei;

e)  corespunde ca cantitate, calitate și alte caracteristici, inclusiv durabilitate, funcționalitate, compatibilitate și siguranță, caracteristicilor obișnuite ale Bunurilor de același tip la care vă puteți aștepta în mod rezonabil, chiar luând în considerare declarațiile publice făcute de noi sau de o altă persoană din același lanț contractual, inclusiv, dar fără a se limita la publicitate sau etichetare;  

f) este furnizat cu accesorii, inclusiv ambalaj, instrucțiuni de asamblare și alte instrucțiuni de utilizare, la care vă puteți aștepta în mod rezonabil; și 

g)  corespunde, în ceea ce privește calitatea sau manopera, eșantionului sau mostrei, dacă există, care v-a fost furnizat înainte de încheierea contractului.

7.2. Drepturile și obligațiile privind drepturile de executare defectuoasă sunt reglementate de dispozițiile legale general obligatorii aplicabile (în special, dispozițiile secțiunilor 2099-2117 și 2161-2174b din Codul civil și Legea nr. 634/1992 Coll, privind protecția consumatorilor, cu modificările ulterioare).

7.3. În cazul în care Bunurile sunt defecte, și anume în special dacă oricare dintre condițiile prevăzute la art. 7.1. 7.1, ne puteți notifica un astfel de defect și vă puteți exercita drepturile care decurg din prestația defectuoasă (adică puteți revendica Bunurile) prin trimiterea unui e-mail sau a unei scrisori la adresele noastre indicate în datele noastre de identificare. Trebuie să alegeți modul în care doriți să rezolvați defectul atunci când vă exercitați drepturile în temeiul prestației defectuoase și nu puteți schimba ulterior această alegere fără acordul nostru. Vom trata cererea în conformitate cu dreptul de executare defectuoasă exercitat de Dumneavoastră. 

7.4. Dacă Bunurile sunt defecte, aveți următoarele drepturi:

a) să remediați defectul prin furnizarea de Bunuri noi fără defect sau prin furnizarea părții lipsă din Bunuri; sau

b) să remediați defectul prin repararea Bunurilor,

dacă metoda aleasă de eliminare a defectului ar fi imposibilă sau, în comparație cu cealaltă metodă, disproporționat de costisitoare, care va fi evaluată luând în considerare în special importanța defectului, valoarea pe care Bunurile ar avea-o fără defect și dacă defectul poate fi eliminat prin cealaltă metodă fără dificultăți semnificative pentru dumneavoastră.

7.5. Avem dreptul de a refuza remedierea unui defect dacă este imposibil sau nerezonabil de costisitor să facem acest lucru, ținând cont în special de importanța defectului și de valoarea pe care Bunurile ar fi avut-o fără defect.

7.6.  De asemenea, aveți dreptul la:

a)  reducere rezonabilă din Preț; sau

b)  retragerea din Contract,

dacă:

a) refuzăm să remediem defectul sau nu îl remediem în conformitate cu legea; 

b) defectul se manifestă în mod repetat, 

c)  defectul este o încălcare semnificativă a Contractului; sau 

d) este evident din declarația noastră sau din circumstanțe că defectul nu va fi remediat într-un termen rezonabil sau fără dificultăți substanțiale pentru dumneavoastră.

7.7. Dreptul de retragere din Contract nu se aplică dacă defectul Bunurilor este nesemnificativ.

7.8. În cazul în care v-ați cauzat singur defectul Bunurilor, nu veți putea beneficia de niciun drept în temeiul prestației defectuoase.

7.9.  Un defect al Bunurilor nu reprezintă uzura Bunurilor cauzată de utilizarea lor normală sau, în cazul Bunurilor second-hand, uzura corespunzătoare gradului de utilizare anterioară.

7.10. Când faceți o cerere de despăgubire, vă vom emite o confirmare scrisă care va menționa: 

a) data la care ați făcut reclamația; 

b) ce conține reclamația; 

c) ce metodă de tratare a reclamației solicitați;

d) datele dumneavoastră de contact în scopul furnizării de informații cu privire la gestionarea reclamației.

 

7.12. Vă vom informa prin e-mail cu privire la soluționarea reclamației și vă vom emite o confirmare privind data și metoda de soluționare. Dacă reclamația este justificată, veți avea dreptul la rambursarea costurilor rezonabile suportate. Sunteți obligat să furnizați dovezi ale acestor costuri, de exemplu chitanțe sau chitanțe de expediție. În cazul în care defectul este remediat prin livrarea de Bunuri noi, este responsabilitatea dumneavoastră să ne returnați Bunurile originale, dar costurile acestei returnări vor fi suportate de Noi.

7.13 Dacă sunteți o întreprindere, este responsabilitatea Dumneavoastră să notificați și să reclamați defectul fără întârzieri nejustificate după ce ați putut lua cunoștință de acesta, dar nu mai târziu de trei zile după ce ați primit Bunurile.

7.14.  Dacă sunteți un consumator, aveți dreptul de a vă exercita drepturile în temeiul  performanței defectuoase pentru un defect care apare la Bunurile de consum în termen de 24 de luni de la primirea Bunurilor. 

8. RETRAGEREA DIN CONTRACT

8.1.  Ritragerea din Contract, adică încetarea relației contractuale dintre Noi și Dumneavoastră de la începutul acesteia, poate avea loc din motivele și în modalitățile prevăzute în prezentul articol sau în alte prevederi ale Termenilor și Condițiilor în care posibilitatea de retragere este menționată în mod expres.

8.2. În cazul în care sunteți un consumator, și anume o persoană care achiziționează Bunurile în afara cadrului activității dvs. comerciale, aveți dreptul de a vă retrage din Contract fără a oferi niciun motiv în termen de 14 zile de la data încheierii Contractului sau, dacă este vorba de o achiziție de bunuri, în termen de 14 zile de la data primirii bunurilor, în conformitate cu dispozițiile § 1829 din Codul civil. În cazul în care am încheiat un Contract pentru furnizarea mai multor articole de Bunuri sau a mai multor părți de Bunuri, această perioadă va începe la data livrării ultimului articol sau a ultimei părți de Bunuri, iar dacă am încheiat un Contract în temeiul căruia vă vom furniza Bunuri în mod regulat și repetat, aceasta va începe la data livrării primei livrări.  

8.3. Voi vă puteți retrage din Contract prin orice mijloc demonstrabil (inclusiv, dar fără a se limita la, trimiterea unui e-mail).  

8.4 Cu toate acestea, în calitate de consumator, nu vă puteți retrage din Contract în cazurile în care obiectul Contractului este prestația menționată la articolul 1837 din Codul civil.

8.5. Perioada de retragere în conformitate cu articolul 8.2 din Termeni și condiții se consideră menținută în cazul în care ne trimiteți o notificare că vă retrageți din Contract în timpul acestei perioade.

8.6. În cazul retragerii din Contract în temeiul articolului 8.2 din Condiții, trebuie să ne trimiteți Bunurile în termen de 14 zile de la retragere și să suportați costurile de returnare a Bunurilor către Noi. La rândul dumneavoastră, aveți dreptul la rambursarea de către Noi a Taxei de transport, dar numai într-o sumă echivalentă cu cea mai ieftină metodă de livrare oferită de Noi pentru livrarea Bunurilor. În cazul anulării pentru motivul că Noi încălcăm Contractul, Noi vom plăti, de asemenea, costurile de returnare a Bunurilor către Noi, dar, din nou, numai până la valoarea Taxei de transport în cuantumul corespunzător celei mai ieftine metode de livrare oferite de Noi pentru livrarea Bunurilor.

8.7. În cazul anulării Contractului, Prețul Vă va fi rambursat în termen de 14 zile de la data efectivă a anulării în contul din care a fost creditat sau în contul selectat de către anulator. Cu toate acestea, suma nu va fi rambursată până când nu primim Bunurile sau până când nu ne puteți dovedi că Bunurile ne au fost trimise înapoi. Vă rugăm să Ne returnați Bunurile curate, inclusiv ambalajul original, dacă este posibil.

8.8. În cazul retragerii din Contract în conformitate cu clauza 8. 2 din Condiții, veți fi răspunzător față de Noi pentru orice diminuare a valorii bunurilor care rezultă din manipularea bunurilor într-un mod diferit de cel necesar pentru a vă familiariza cu natura, caracteristicile și funcționalitatea bunurilor, adică în modul în care v-ați familiariza cu bunurile într-un magazin de bricks-and-mortar. În cazul în care nu v-am rambursat încă Prețul, vom avea dreptul de a compensa cererea pentru costuri cu cererea dumneavoastră de rambursare a Prețului.

8.9. Avem dreptul să ne retragem din Contract în orice moment înainte de a vă livra Bunurile dacă există motive obiective pentru care Bunurile nu pot fi livrate (în special motive din partea terților sau motive bazate pe natura Bunurilor), chiar înainte de expirarea perioadei prevăzute la clauza 6.9 din Condiții. De asemenea, ne putem retrage din contract dacă este evident că ați furnizat în mod deliberat informații incorecte în comandă. Dacă achiziționați bunuri în cadrul afacerii dumneavoastră, adică în calitate de antreprenor, avem dreptul de a ne retrage din Contract în orice moment, chiar și fără a oferi un motiv.

9. REZOLVAREA LITIGIILOR CU CONSUMATORII

9.1. Noi nu suntem legați de niciun cod de conduită în raport cu Cumpărătorii în sensul Secțiunii 1826(1)(e) din Codul civil.

9.2.  Tratăm reclamațiile consumatorilor prin intermediul adresei electronice info@giftio.ro. Vom trimite informații cu privire la gestionarea reclamației la adresa electronică a cumpărătorului.

9.3. Inspecția Comercială Slovacă - Inspectoratul SOI pentru Regiunea Trenčiansky
Sládkovičova 11, 971 01 Prievidza 1.  Platforma online de soluționare a litigiilor situată la adresa de internet http://ec.europa.eu/consumers/odr poate fi utilizată pentru soluționarea litigiilor dintre vânzător și cumpărător, care este un consumator, dintr-un contract de cumpărare încheiat prin mijloace electronice.

9.4. Centrul European al Consumatorilor Republica Cehă, cu sediul social la Štěpánská 567/15, 120 00 Praga 2, adresa de internet: http://www. evropskyspotrebitel.cz este punctul de contact în conformitate cu Regulamentul (UE) nr. 524/2013 al Parlamentului European și al Consiliului din 21 mai 2013 privind soluționarea online a litigiilor în materie de consum și de modificare a Regulamentului (CE) nr. 2006/2004 și a Directivei 2009/22/CE (Regulamentul privind soluționarea online a litigiilor în materie de consum)

.

10. DISPOZIȚII FINALE

10.1. Dacă relația juridică dintre Noi și Dumneavoastră conține un element internațional (adică, de exemplu, Noi vom expedia bunuri în afara Republicii Cehe), relația va fi întotdeauna reglementată de legislația Republicii Cehe. Cu toate acestea, dacă sunteți un consumator, drepturile dumneavoastră în temeiul legii nu sunt afectate de prezentul acord.

10.2. Toată corespondența scrisă cu dumneavoastră va fi transmisă prin e-mail. Adresa noastră de e-mail este stabilită lângă datele noastre de identificare. Vom trimite corespondența la adresa Dumneavoastră de e-mail stabilită în Contract, în Contul Dumneavoastră de utilizator sau prin intermediul căreia Ne-ați contactat.

10.3. Acordul poate fi modificat numai prin acord scris între Noi. Cu toate acestea, putem modifica acești Termeni și Condiții, dar o astfel de modificare nu va afecta niciun Contract deja încheiat, ci va afecta numai orice Contract încheiat după intrarea în vigoare a modificării.  

10.4. În caz de forță majoră sau evenimente care nu pot fi prevăzute (dezastre naturale, pandemii, eșecuri operaționale, eșecuri ale subcontractanților etc. ), Noi nu vom fi răspunzători pentru daunele cauzate ca urmare a sau în legătură cu evenimente de forță majoră, iar dacă starea de forță majoră continuă mai mult de 10 zile, Noi și Dumneavoastră vom avea dreptul de a ne retrage din Contract.

10.5. Contractul, inclusiv Condițiile, este arhivat electronic la Noi, dar nu vă este accesibil. Cu toate acestea, veți primi întotdeauna aceste Condiții și Confirmarea comenzii cu un rezumat al Comenzii prin e-mail și, prin urmare, veți avea întotdeauna acces la Contract fără implicarea Noastră. Vă recomandăm să salvați întotdeauna Confirmarea comenzii și Termenii și condițiile.

10.6. Aceste Termeni și Condiții vor intra în vigoare 31 ianuarie 2025.